mijn zomercollectie..

vrijdag 19 maart 2010

Zomermode @ H&M

Hallooo =D
Aaah, eindelijk weekend! Haha, eigenlijk stelde deze week niets voor, we hadden namelijk geen proefwerken omdat t 3e trimester begon. Maar omdat ik deze week heb gefietst ben ik dood, dood en doodmoe xD

Eergisteren kreeg ik de nieuwe catalogus van de H&M..
Haha, ik was opslag verliefd.. Ze hebben dit seizoen zo'n leuke dingen! Van schattige jurkjes tot stoere sandaaltjes, van basic truitjes tot lovely sleehakken =D



Ik zal jullie een aantal leuke dingetjes laten zien;



Ik ben zoo verliefd op deze schoenen..
Maar ik ben zelf al bijna 1.80, dus dn ben ik nog groter!!




Dit jurkje is zoo cute!! Deze ga ik waarschijnlijk bestellen =D



I love this picture <3




The perfect shoes..



That's it..
My first message!


XxxxLoreen

2 opmerkingen: